Bestil service til dit anlæg

Hvad er et servicebesøg

Du bør bestille et servicebesøg, hvis der er noget teknisk galt med anlægget eller hvis anlægget er indstillet uhensigtsmæssigt. Ønsker du derimod en aftale om et årligt serviceeftersyn (vi kalder det et Serviceabonnement) kan du læse mere om det her.

Sådan bestiller du et servicebesøg

Med formularen nedenfor kan du bestille service på dit Genvex anlæg. Herefter kontakter en autoriseret Servicepartner dig for en nærmere aftale om besøget. En Genvex partner er uddannet i de tekniske detaljer og får evt. hjælp fra Genvex mht. reservedele, reklamationer, garanti mv.

Priserne for et servicebesøg er:
  • • Startgebyr (dækker bl.a. kørsel) kr. 918,75,
  • • Almindelig service pr. time kr. 750,-
  • • Miljøtillæg (hvis dragt og/eller maske skal benyttes) kr. 406,25,
  • • Forgæves fremmøde kr. 918,75.

Alle priser er incl. moms.
Aftalen er omfattet af de almindelige regler for fortrydelsesret.

Bemærk at eventuelt materialeforbrug ikke er inkluderet i prisen. Såfremt dit besøg er dækket af garanti, er det naturligvis uden beregning.

OBS
Vi oplever pt. problemer med vores formularer og emails. Ring venligst til kundeservice på 7353 2700.

Guide

Oplys venligst informationer om dig og anlægget

Udfylde disse felter så vi kan komme i kontakt med dig igen på mail og telefon.

Anlæggets ID-nummer fortæller os præcis og alt om anlægget. Du finder nummeret på typeskiltet fastgjort på anlægget

Kontakt

I følge persondataloven skal vi bruge dit utvetydige samtykke på, at vi må kontakte.