Reklamation og returvarer

Sådan gør du

Vi ved, hvor frustrerende det er, når noget ikke fungerer efter hensigten – og derfor bestræber vi os på at løse alle reklamationer så hurtigt som overhovedet muligt. Hvis du følger vores betingelser og guiden i højre side, så kan vi hjælp dig bedst og hurtigst muligt.

Den mest optimale måde er at udfylde og indsende skemaet nedenfor. Du får dernæst en mail retur med et Genvex sagsnummer, som altid skal følge sagen og evt. returnerede dele. I mailen får du også information om, hvordan fejlen udbedres og til hvilken pris. Der skal udfylde en reklamation per produkt.

Bemærk
Vi modtager KUN returvarer, der er påført et Genvex sagsnummer og kun reklamationer fra installatører.
Som privatperson, skal du kontakte din nærmeste installatør. Du kan også blot bestille et servicebesøg her og en godkendt Genvex partner kontakter dig.

OBS
Vi oplever pt. problemer med vores formularer og emails. Ring venligst til kundeservice på 7353 2700.

Hjælp til at udfylde reklamationen

Oplys venligst informationer om dig og anlægget

 

Husk det kun er installatører der kan indgive en reklamation.

Privatpersoner kan finde nærmeste autoriseret Genvex Partner her eller bestil et servicebesøg her.

Anlæggets ID-nummer fortæller os præcis og alt om anlægget. Du finder nummeret på typeskiltet fastgjort på anlægget

Betingelser

 

Nogle af de vigtigste betingelser er

Kontakt

I følge persondataloven skal vi bruge dit utvetydige samtykke på, at vi må kontakte.

Send

Husk Om lidt får du et sagnr. som skal medfølge returneret dele (print mail og læg i) og påføres pakken. I sager uden returneret dele skal du referere til tilsendte sagsnummer.